Bel Ons: 020 – 614 0197 Support Ticket

Maximaal resultaat uit jouw online campagne

Zoekmachine optimalisatie

Meer kwalitatieve bezoekers naar jouw website.

Display Advertising

Bereik jouw doelgroep op het juiste moment met een relevante boodschap.

Google AdWords (SEA)

Relevante bezoekers naar de juiste pagina.

Remarketing - Retargeting

Bereik geïnteresseerde potentiele personen individueel.

Social Media (Advertising)

Genereer kliks, leads, sales, shares & likes.

Affiliate Marketing

Jouw eigen performance kanaal.

ZOEKMACHINE OPTIMALISATIE

Meer kwalitatieve bezoekers naar jouw website

Ongeveer 90 tot 95% van alle internetgebruikers gebruikt Google. Andere bekende zoekmachines zijn Yahoo!, Bing, Vinden.nl en voorheen Lycos en Ilse. Optimalisatie voor zoekmachines is dus een zeer belangrijk onderdeel geworden binnen de online marketingmix. Meer bezoekers naar je website met zoekmachine optimalisatie (SEO); het is de gekoesterde droom van elke website-eigenaar. Door je website voor zoekmachines te optimaliseren op het gebied van content, techniek en offsite rankingfactoren zorgen wij voor hogere posities in Google en dús meer verkeer naar jouw website en meer leads.

Google AdWords

Relevante bezoekers naar de juiste pagina

Om goede resultaten met AdWords te behalen geldt het credo: ‘kwaliteit gaat boven kwantiteit’. Hoe meer relevante bezoekers op je website, hoe groter de kans dat deze bezoekers conversies zullen opleveren. Elke AdWords bezoeker kost immers geld en elke euro die je investeert in AdWords moet meer opleveren. We hebben dus liever weinig bezoekers met een hoge relevantie dan veel bezoekers die weinig opleveren.

Social Media Advertising

Genereerkliks, leads, sales, shares & likes

SocialMedia (Advertising) is een ideale manier om een specifieke doelgroep aan te spreken. Dit komt voornamelijk doordat de verschillende socialmediakanalen specifieke segmentering toelaten. Hier heb ik het niet alleen over waar de doelgroep woonachtig is of welke studie diegene heeft afgerond, maar ook over zijn interessegebieden of de locatie waar hij zich begeeft. Is diegene bijvoorbeeld duurzaam, houdt hij van wielrennen of is diegene voor een dagtripje naar Amsterdam. Deze segmentering maakt dat de doelgroep persoonlijker kan worden aangesproken, wat weer kan bijdragen aan een hogere betrokkenheid met de organisatie. Toch is enkel segmentatie niet voldoende om effectief te zijn met social advertising.

Display Advertising

Bereik jouw doelgroep op het juiste moment met een relevante boodschap

Display Advertising is een effectief online marketinginstrument om een groot publiek en specifieke doelgroepen te bereiken. Wil je meer naamsbekendheid genereren? Of meer verkeer naar de website sturen? Met de juiste strategie en KPI’s kunnen ook de doelstellingen met Display Advertising worden bereikt. De mogelijkheden van Display Advertising worden steeds uitgebreider doordat bezoekers steeds beter worden herkend. Hiermee kan de juiste doelgroep effectief worden bereikt en kan Display Advertising ook worden gezien als performance kanaal.

Remarketing /Retargeting

Bereik geïnteresseerde potentiele personen individueel

Remarketing wordt ook wel ‘Retargeting’ genoemd en valt onder behavorialtargetting.
Bezoekers maken steeds meer gebruik van verschillende websites om producten en/of diensten te vergelijken. Hierdoor wordt de uitdaging alsmaar groter om zo relevant mogelijk en on-top-of-mind te blijven. Dit is waar Remarketingom de hoek komt kijken en goed op in kan spelen. Met Remarketing bereik je relevante website bezoekers opnieuw zodra ze zich op andere websites begeven. Zo zorg je ervoor dat potentiële klanten of sollicitanten gedurende hun oriëntatieproces in contact blijven met jouw organisatie.

Affiliate Marketing

Jouweigen performance kanaal

Affiliate marketing is een vorm van internetmarketing waarbij adverteerders hun partners (affiliates) belonen voor de gegenereerde verkopen of leads (zoals lidmaatschappen – abonnementen) die de Affiliate heeft aangeleverd. Affiliates kunnen dit bewerkstelligen door onder andere advertenties van adverteerders op hun website te plaatsen. Als er uit het doorverwijzen van klanten naar de adverteerders een verkoop of lead volgt, ontvangt de affiliate hiervoor een vergoeding van de adverteerder. MijnOnlineDomein kan dit traject volledig voor jou inregelen.