Bel Ons 020 – 614 0197 Support Ticket   Login

Maximaal resultaat uit jouw online campagne

Lokaal adverteren met ADXL

Adverteer online in jouw straat of regio

Display Advertising

Bereik jouw doelgroep op het juiste moment met een relevante boodschap.

Google AdWords (SEA)

Relevante bezoekers naar de juiste pagina.

Remarketing - Retargeting

Bereik geïnteresseerde potentiele personen individueel.

Social Media (Advertising)

Genereer kliks, leads, sales, shares & likes.

Zoekmachine optimalisatie

Meer kwalitatieve bezoekers naar jouw website.

Lokaal Online Adverteren

Adverteer UITSLUITEND waar je klanten zitten!

ADXL is een slim systeem om banner advertenties (display / video / mobile) te plaatsen op alle grote en kleinere Nederlandse websites die bezocht worden door bezoekers bij jou uit de buurt! Niet alleen plaatsen wij jouw advertentie / banner, maar ons systeem monitort, optimaliseert en stuurt aan op het beste resultaat voor iedere geïnvesteerde euro.

Kortom, we hebben echt alles in huis om van jouw campagne een (betaalbaar) succes te maken.

Bakker, groenteboer, fietsenhandel of de lokale Jumbo, jij kunt adverteren met je bedrijf op websites die bezocht worden door jouw klanten uit je regio.

Hoe klein of groot je campagne / budget ook is. Wij gaan er vol voor!

ZOEKMACHINE OPTIMALISATIE

Meer kwalitatieve bezoekers naar jouw website

Ongeveer 90 tot 95% van alle internetgebruikers gebruikt Google om iets op te zoeken. Andere bekende zoekmachines zijn Yahoo!, Bing, Vinden.nl en voorheen Lycos en Ilse.

Optimalisatie voor zoekmachines zoals Google is dus een zeer belangrijk onderdeel geworden binnen de online marketingmix. Meer bezoekers naar je website met zoekmachine optimalisatie (SEO). Het is de gekoesterde droom van elke website-eigenaar.

Door je website voor zoekmachines te optimaliseren op het gebied van content, techniek en offsite ranking factoren zorgen wij voor hogere posities in Google en dús meer verkeer naar jouw website en meer bezoekers, leads en verkoop.

Google AdWords

Relevante bezoekers naar de juiste pagina

Om goede resultaten met AdWords te behalen geldt het credo: ‘kwaliteit gaat boven kwantiteit’. Hoe meer relevante bezoekers op je website, hoe groter de kans dat deze bezoekers conversies zullen opleveren.

Elke AdWords bezoeker kost immers geld en elke euro die je investeert in AdWords moet extra euro’s opleveren. We hebben dus liever weinig bezoekers met een hoge relevantie dan veel bezoekers die weinig opleveren.

Social Media Advertising

Genereer kliks, leads, sales, shares & likes

SocialMedia (Advertising) is een ideale manier om een specifieke doelgroep aan te spreken. Dit komt voornamelijk doordat de verschillende social mediakanalen specifieke segmentering toelaten.

Hier hebben we het niet alleen over waar de doelgroep woonachtig is of welke studie diegene heeft afgerond, maar ook over zijn interessegebieden of de locatie waar hij zich begeeft. Is diegene bijvoorbeeld duurzaam, houdt hij van wielrennen of is diegene voor een dagtripje naar Amsterdam.Deze segmentering maakt dat de doelgroep persoonlijker kan worden aangesproken, wat weer kan bijdragen aan een hogere betrokkenheid met de organisatie.
Toch is enkel segmentatie niet voldoende om effectief te zijn met social advertising.

Display Advertising

Bereik jouw doelgroep op het juiste moment met een relevante boodschap

Display Advertising is een effectief online marketinginstrument om een groot publiek en specifieke doelgroepen te bereiken. Wil je meer naamsbekendheid genereren? Of meer verkeer naar de website sturen?

Met de juiste strategie en KPI’s kunnen ook de doelstellingen met Display Advertising worden bereikt. De mogelijkheden van Display Advertising worden steeds uitgebreider doordat bezoekers steeds beter worden herkend. Hiermee kan de juiste doelgroep effectief worden bereikt en kan Display Advertising ook worden gezien als performance kanaal.

Remarketing /Retargeting

Bereik geïnteresseerde potentiele personen individueel

Remarketing wordt ook wel ‘Retargeting’ genoemd en valt onder behavorial targetting.
Bezoekers maken steeds meer gebruik van verschillende websites om producten en/of diensten te vergelijken. Hierdoor wordt de uitdaging alsmaar groter om zo relevant mogelijk en on-top-of-mind te blijven. Dit is waar Remarketing om de hoek komt kijken en hier goed op in kan spelen.Met Remarketing bereik je relevante website bezoekers opnieuw zodra ze zich op andere websites begeven! Zo zorg je ervoor dat potentiële klanten of bijvoorbeeld sollicitanten gedurende hun “oriëntatieproces” in contact blijven met jouw organisatie.