Display Advertising
Wat is Display Advertising?
Bij Display Advertising wordt gebruik gemaakt van beeldadvertenties, rich media en/of video uitingen. Deze online advertenties worden getoond op de websites en sociale netwerken die jouw doelgroep bezoekt. De advertenties kunnen op alle apparaten worden vertoond. Display Advertising kan worden ingezet voor zowel branding als retargeting doeleinden. Bij branding ligt de focus op zichtbaarheid terwijl erbij retargeting wordt gekeken naar het genereren van conversies.
Waarom jouw website Display Advertising nodig heeft!
Een display advertentiecampagne kunnen wij snel en effectief voor je opzetten via het Google netwerk of via andere display kanalen. Hiermee kun je direct adverteren op miljoenen websites, video’s en apps en in onder andere exchanges en netwerken van Rubicon, AppNexus, Sanoma, TMG, RTL, DoubleClick. En display adverteren kan tegenwoordig heel gericht, op basis van doelgroepen, profielen, onderwerpen, zoekwoorden of specifieke website. Zo kun je met real time bidding de juiste boodschap op het juiste moment aan je doelgroep tonen. Ook kun je continu inspringen op de fase in het verkoopproces waarin de klant zich bevindt.
Een display advertentiecampagne kunnen wij snel en effectief voor je opzetten via het Google netwerk of via andere display kanalen. Hiermee kun je direct adverteren op miljoenen websites, video’s en apps en in onder andere exchanges en netwerken van Rubicon, AppNexus, Sanoma, TMG, RTL, DoubleClick. En display adverteren kan tegenwoordig heel gericht, op basis van doelgroepen, profielen, onderwerpen, zoekwoorden of specifieke website. Zo kun je met real time bidding de juiste boodschap op het juiste moment aan je doelgroep tonen. Ook kun je continu inspringen op de fase in het verkoopproces waarin de klant zich bevindt.