Online Marketing
Online marketing, ook wel internet marketing genoemd, is het promoten van je merk, producten en/of diensten via één of meerdere online kanalen zoals online adverteren, social media of e-mailmarketing. Het voordeel van online marketing ten opzichte van traditionele media, is dat je statistieken kan analyseren en kunt zien wat werkt en wat niet. Zodat je campagnes snel kunt optimaliseren.
Maximaal resultaat uit jouw online campagne
DE KRACHT VAN HERHALING
Lokaal online adverteren.
Adverteer online alleen in jouw stad of in jouw gemeente. Wij regelen alles voor je! Je krijgt toegang tot een dashboard met de campagneresultaten (CPM, CTR, Clicks + meer) van jouw lokale online campagne.
Display Advertising
Bereik jouw doelgroep op het juiste moment met een relevante boodschap. Wij regelen alles en via Display Advertising tonen wij jouw boodschap via banners, op populaire websites, via desktop, laptop, tablet en mobiel.
Remarketing - Retargeting
Bereik geïnteresseerde potentiële klanten individueel. Via Remarketing tonen wij jouw bezoekers je boodschap nogmaals, nadat ze op je banner geklikt hebben en op je website zijn geweest.
Google AdWords (SEA)
Relevante bezoekers naar de juiste pagina. Wij stellen alles voor je in en zorgen dat je beter gevonden wordt op Google door je Google Ads
Social Media (Advertising)
Genereer kliks, leads, sales, shares & likes. Instagram, TikTok, Twitter, Facebook… Wij helpen je én adviseren voor Social Media wat wel en niet te doen.
Zoekmachine optimalisatie (SEO)
Meer kwalitatieve bezoekers naar jouw website met zoekmachine optimalisatie (SEO) omdat wij de zoekmachines zoals Google kennen. Wij weten wat ze graag “gevoedt” krijgen om jouw bezoeker beter te kunnen vinden.
Lokaal online adverteren
Adverteer uitsluitend daar waar je klanten zitten!
Adverteer slim met banner advertenties door display / video / mobile banners te plaatsen op alle grote en kleinere Nederlandse websites die bezocht worden door bezoekers bij jou uit de buurt! Niet alleen plaatsen wij jouw advertentie / banner, maar ons systeem monitort, optimaliseert en stuurt aan op het beste resultaat voor iedere geïnvesteerde euro.
Kortom, we hebben echt alles in huis om van jouw campagne een (betaalbaar) succes te maken en we maken de banners graag voor je.
Bakker, groenteboer, fietsenhandel of de lokale Jumbo, jij kunt adverteren met je bedrijf op websites die bezocht worden door jouw klanten uit je regio.
Hoe klein of groot je campagne / budget ook is. Wij gaan er vol voor!
Remarketing /Retargeting
Bereik geïnteresseerde potentiele personen individueel
Remarketing wordt ook wel ‘Retargeting’ genoemd en valt onder behavorial targetting.
Bezoekers maken steeds meer gebruik van verschillende websites om producten en/of diensten te vergelijken. Hierdoor wordt de uitdaging alsmaar groter om zo relevant mogelijk en on-top-of-mind te blijven. Dit is waar Remarketing om de hoek komt kijken en hier goed op in kan spelen.Met Remarketing bereik je relevante website bezoekers opnieuw zodra ze zich op andere websites begeven! Zo zorg je ervoor dat potentiële klanten of bijvoorbeeld sollicitanten gedurende hun “oriëntatieproces” in contact blijven met jouw organisatie.
Display Advertising
Bereik jouw doelgroep op het juiste moment met een relevante boodschap
Display Advertising is een effectief online marketinginstrument om een groot publiek en specifieke doelgroepen te bereiken. Wil je meer naamsbekendheid genereren? Of meer verkeer naar de website sturen?
Met de juiste strategie en KPI’s kunnen ook de doelstellingen met Display Advertising worden bereikt. De mogelijkheden van Display Advertising worden steeds uitgebreider doordat bezoekers steeds beter worden herkend. Hiermee kan de juiste doelgroep effectief worden bereikt en kan Display Advertising ook worden gezien als performance kanaal.
Zoekmachine Optimalisatie (SEO)
Meer kwalitatieve bezoekers naar jouw website
Ongeveer 90 tot 95% van alle internetgebruikers gebruikt Google om iets op te zoeken. Andere bekende zoekmachines zijn Yahoo!, Bing, Vinden.nl en voorheen Lycos en Ilse.
Optimalisatie voor zoekmachines zoals Google is dus een zeer belangrijk onderdeel geworden binnen de online marketingmix. Meer bezoekers naar je website met zoekmachine optimalisatie (SEO). Het is de gekoesterde droom van elke website-eigenaar.
Door je website voor zoekmachines te optimaliseren op het gebied van content, techniek en offsite ranking factoren zorgen wij voor hogere posities in Google en dús meer verkeer naar jouw website en meer bezoekers, leads en verkoop.
Google Adwords
Relevante bezoekers naar de juiste pagina
Om goede resultaten met AdWords te behalen geldt het credo: ‘kwaliteit gaat boven kwantiteit’. Hoe meer relevante bezoekers op je website, hoe groter de kans dat deze bezoekers conversies zullen opleveren.
Elke AdWords bezoeker kost immers geld en elke euro die je investeert in AdWords moet extra euro’s opleveren. We hebben dus liever weinig bezoekers met een hoge relevantie dan veel bezoekers die weinig opleveren.
Social media Advertising
Genereer kliks, leads, sales, shares & likes
SocialMedia (Advertising) is een ideale manier om een specifieke doelgroep aan te spreken. Dit komt voornamelijk doordat de verschillende social mediakanalen specifieke segmentering toelaten.
Hier hebben we het niet alleen over waar de doelgroep woonachtig is of welke studie diegene heeft afgerond, maar ook over zijn interessegebieden of de locatie waar hij zich begeeft. Is diegene bijvoorbeeld duurzaam, houdt hij van wielrennen of is diegene voor een dagtripje naar Amsterdam.Deze segmentering maakt dat de doelgroep persoonlijker kan worden aangesproken, wat weer kan bijdragen aan een hogere betrokkenheid met de organisatie.
Toch is enkel segmentatie niet voldoende om effectief te zijn met social advertising.